23 September 2009

SELAMAT HARI RAYA

Tak tau nak tulis apa hari ni...takde mood..sebelum tu, nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...dan paling tak best..HAPPY BIRTHDAY TO ME....waaaaaaaaaaa............!!!raya paling tak best..birthday yang paling takde makna...

Hubby takde...hubby kena beraya kat rig tahun ni...saya sedih....tahun ni saya beraya sorang-sorang tanpa hubby..selalu tiap-tiap tahun dia datang pagi raya umah makan nasik ayam...dan selagi dia tak datang, saya takkan makan sebab saya nak makan dengan hubby..tapi tahun ni saya kena makan sorang-sorang...................sedih...pagi raya hubby call dari rig...saya rasa sayu sangat2...akhirnya air mata gugur juga...saya cuba tahan tapi saya tak mampu dan saya menangis sorang-sorang di pagi raya...lebih-lebih lagi lepas dengar suara hubby....saya RINDUKAN dia..:(

Sampai hari ni, dah raya keempat hubby tak balik lagi..dan hari ni juga BIRTHDAY saya...selalu by akan call pukul 12 tgh malam wish birthday...lepas tu by akan hantar mesej wish sekali lagi..tapi tahun ni by tak call pukul 12...cuma by call pukul 10 malam tadi..tapi belum apa-apa saya marah by dulu sebab dia dari pagi tak call, malam baru nak call..sakit hati...saya tunggu panggilan dia dari pagi ..kl saya boleh call dia, takpelah jugak..ini saya tak boleh nak call dia..bukan dia tak bagi tapi memang tak boleh.dia kt laut, hdset dia kena tinggal kt airport.saya cuma boleh tunggu panggilan dia je..tapi dia tak call2..malam baru nak call..saya rasa macam dia dah lupakan saya..dah tak hiraukan saya, dah tak pentingkan saya..itu yang saya nak marah...walaupun by dah mintak maaf, tapi saya tak boleh..saya tetap marah dan nak marah..by cakap dia dah taknak call pukul 12...dia wish masa tu jugak dalam keadaan terpaksa, takde mood...saya tak suka!..saya tunggu dia call lagi pukul 12 tapi dia tak call...sampai sekarang dia tak call..memang by dah TAK SAYANG saya...benci...!!:(

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...