17 December 2012

Khasif Dah Boleh Bercakap

Assalamualaikum...

Salam perkenalan untuk semua...
Nama saya Khasif Aleesya...
Nak panggil Khasif boleh, panggil Aleesya pun boleh..
Ibu dan Babah panggil saya Khasif..
Tapi family yang lain setakat ni suka panggil Aleesya... :)
Umur saya baru 44 hari (1 bulan 14 hari)...


Sejak saya lahir, ibu saya dah tak sempat nak update blog macam dulu lagi...
Kesian ibu...banyak yang ibu nak kongsi tapi masih belum ada kesempatan lagi...
Babah plak sekarang takde kat rumah..ibu cakap babah kerja jauh..
Minggu depan baru balik..saya pun dah lama tak jumpa babah...
Saya tau ibu dah tak sabar nak tunggu babah balik...saya pun rindu nak jumpa babah... 


Banyak perkembangan terbaru tentang saya..
Tapi saya tak boleh nak share..tunggu ibu saya update okey...
Saya dah nak tido dah...
G.nite semua...
(^_^)



No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...