14 February 2011

Saya Dah Meluat Dengan Awak..

Awak ni memang teruk...
Awak dah buat husband saya badmood, susah hati...
Awak tak tau kalau husband saya badmood macam mana..
Bila dia badmood dengan semua orang dia taknak bercakap..
Termasuklah dengan saya sekali...
Padahal ni semua berpunca dari awak...

Perangai awak ni makin lama makin teruk saya tengok..
Dah banyak kali sangat kami bersabar dengan awak...
Lepas satu persatu awak timbulkan masalah...
Awak memang suka cari pasal dengan semua orang kan...
Suka buat orang marah...
Suka buat orang bengang kat awak...

Saya tau awak giler kuasa kan..
Berlagak nak jadi manager kat situ..
Padahal awak tu cuma pekerja biasa je...
Bila awak berlagak awak tu berkuasa..
Suka hati awak je paksa orang ke situ ke sini tanpa persetujuan orang...
Awak takde perasaan belas kasihan, timbang rasa...
Awak suka cakap putar belit...
Bila awak nak buat baik dengan orang tu..
Bukan main manis mulut awak bercakap...
Tapi bila awak dah dapat apa yang awak nak..
Wah...berdesup-desup awak 'tembak' orang guna mulut awak...
Bagi awak semua orang tak betul..
Awak je yang betul dalam semua perkara..

Saya betul-betul dah meluat dengan sikap awak..
Kalau boleh saya nak gam mulut awak bila awak bercakap...
Sebab apa?
Sebab awak cuma nak orang je dengar cakap awak..
Tapi awak taknak dengar cakap orang, taknak pertimbang masalah orang...
Sekarang ni...
Husband saya dalam keadaan susah gara-gara tindakan awak...
Suka buat tindakan terburu-buru...
Tapi awak boleh plak suruh dia setel sendiri kan..
Awak manusia yang paling saya benci sekarang ni...

#Kesian husband saya....=(

1 comment:

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...