04 November 2010

Rindu Kampung Halaman...

Saya on the way balik kampung sekarang ni...baru je behenti makan kat temerloh..jauh lagi perjalanan...


Keluar ofis awal setengah jam tadi...hehe...sampai umah amik husband terus gerak..yang jadi lambatnya sebab jem kat ampang dan cheras..campur orang balik keje etek...1 jam lebih jugaklah baru boleh kuar dari KL..


Takpelah lambat sket pun sampai umah..janji selamat sampai kan...mengikut jangkaan pukul 12 tgh malam sampai lah ni umah kakak ipar saya kat paka...malam ni rehat, tido, kumpul tenaga dulu banyak-banyak..awal pagi esok sambung balik perjalanan ke kampung halaman....


Sebelum terlupa, saya nak ucapkan Happy Deepavali kepada mereka yang menyambut perayaan ni...kita kan 1 MALAYSIA...:>.. YEH YEH...!!!!


2 comments:

  1. hati2 drive...kalau husband bwk laju2...cubit peha dia....he3

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..husband tak berani bwk laju..:).

    ReplyDelete

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...