27 June 2013

Rahsia Seorang Ibu....

Assalamualaikum...

Sebulan lebih saya menghilangkan diri kan...adakah itu petanda saya akan meninggalkan dunia blogging? jawapannya.........................................................................................................................................

_ _ _

_ _ _


_ _ _



_ _ _


_ _ _




TIDAK.........(>_<)
Sama sekali tidak...saya masih sayangkan satu-satunya blog yang saya ada ni...this is my fav hobby..I can't leave it just like that..

Cuma sejak akhir-akhir ni saya tidak berkesempatan untuk berblogging..maklumlah saya kan antara wanita yang paling BZ di atas muka bumi ni..hahaha...takdelah..just kidding...masa saya banyak dihabiskan bersama dengan my little princess...sekarang dia dah nak masuk 8 bulan...dah makin besar & dah makin aktif..tau-tau saja la kalau anak kecil yang tengah belajar benda baru, dia punya aktif dan buas adalah sangat hebat...sampai saya rasa nak pengsan dibuatnya...hehehe...

Nanti kalau ada kesempatan saya akan share perkembangan Khasif okey..bila? insyaAllah dalam masa terdekat...

Jutaan terima kasih kepada kawan-kawan yang masih sudi singgah ke rumah saya ini....salam perkenalan buat yang baru singgah...mintak maaf banyak-banyak kepada mereka yang tinggalkan komen tapi saya belum reply..saya akan cuba balas secepat yang mungkin...

Sebelum stop, saya share gambar Khasif yang latest..

Muka sedih sebab ibu suka buli dia..
Sekian dulu buat kali ini...wassalam...

Nota kaki : Mood berubah bila setiap kali terpandang muka orang tu...rasa cm nak cuti sampai hujung tahun boleh?? okey..please stop the controversy..(^_^)

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...