30 September 2009

ABANG DATANG....WELCOME MY HUBBY!!.:)

Yei...setelah lama tak bersua..akhirnya saya dapat jumpa hubby semalam...hubby datang jenguk saya kat sini...hehehe...:P

Actually semalam by ada training sehari kt WTF KL..so, dia datang sini ada dua sebablah..satu sebab datang training dan satu lagi sebab nak jumpa saya..:)..mana boleh tak jumpa...lepas hbs training pukul 4 by terus datang Puchong kat tempat saya keje..ofis by jugak sebenarnya..hehehe...sedang elok saya kuar ofis pukul 5, by sampai..tersenyum bila saling berpandangan...Tuhan saja yang Maha Mengetahui perasaan rindu ini...by..I MISS UUU....;)

Kami terus menuju ke IOI mall...kami beli tiket wayang..aahhh...paling tak suka jadual wayang kat IOI mall ni..time dia tak kena lah...pukul 4 lebih, pukul 7 lebih..pukul 4 lebih tu saya tak habis keje lagi..masa tu dah pukul 5 lebih..pukul 7 lebih tu kan time maghrib...isk..nasib baik maghrib awal..so, lepas semayang, terus masuk tengok wayang...nak tau citer apa saya pilih?hahahaha....disebabkan takde citer yang menarik, saya belilah citer FINAL DESTINATION..

Hubby tak btau pun kat saya awal2 citer ni camne..kebetulan masa saya beli tiket tu, by masuk toilet..by cakap pilihla je citer yang saya suka..dia tak kisah..saya pun beli tiket citer ni..saya ingat citer triller cam biasa2 je..sebab saya memang tak pernah tengok citer ni yang sequel sebelum2 ni...sekali...amik..5 minit citer start, saya dah tak boleh duduk diam...NGERI, GANAS, DASYAT YANG AMAT..dari awal citer sampai habis citer saya tutup mata, pusing kanan, pusing kiri...tak sanggup nak tengok kejadian yang sangat2 tragis dalam citer tu...kepada sape2 yang lemah semangat saya nasihatkan janganlah tengok..citer ni tak sesuai kepada golongan2 macam saya ni...badan hancur, kepala hancur, perut terburai..oh tidak..cukuplah sekali je saya tengok citer yang amat dasyat ni...:(...:/


Lepas tengok wayang, hubby ajak makan nasi kandar kat restoran Nasi Kandar sebelah jusco...habis makan, terpaksalah berpisah..huhuhu...sebab masa tu dah pukul 9 lebih..kl lambat2 takut dah takde public transport nak balik...lagipun saya keje esoknya(hari ni)...kami pun berpisah buat sementara waktu..saya gerak balik umah...by pun gerak ke tempat penginapan dia kat KL..esok jumpa lagi...;)

Dan hari ni..by datang ofis...then kami kuar lunch sama2...oh yer..by ada jumpa dengan Office manager nak bincang pasal duty dia bulan 12 nanti...by nak mintak off bulan 12 tu..sebab apa? sebab NAK KAWINLAH...;D...hehehe...tapi tak tau lagi camne...harap2 jadual by pergi offshore tak bertembung dengan majlis kami bulan 12 nanti..kl tak, tak taulah camne nak cakap..honeymoon pun bulan 12 jugak tu..huhuhu...bolehlah..bolehlah...bolehlah.........

Lepas saya habis keje petang ni, nak jumpa lagi..lepas ni ingat nak gi tengok wayang jugak...tapi nak tengok citer apa ek...cam takde citer best je...tengoklah dulu...waa..lambatnya hari jumaat ni...saya nak gi masjid jamek...nak jalan2 tengok barang kawin kut ada yang berkenan dihati...

Tak tau dah nak tulis apa...cukuplah kut untuk hari ni...hehehe....bye..........

1 comment:

  1. aihh..bahagia sunggu 2 org kawan lame aku ni..dah xlame dah...x smpai sebulan dah.jadi suami isteri la korang eh...

    im ur first follower ?

    ReplyDelete

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...