17 April 2011

Penyakit Lupa Sedang Melanda..

Salam petang ahad semua....=)

Tengahari tadi saya kuar kejap gi isi minyak keta...menonong je keluar rumah..sampai kat kereta, sakit kepala duk cari kunci kereta tak jumpa..rupanya saya terlupa nak amik sebelum turun..huh..!!! kena naik balik amik kat rumah...dahlah nak amik kunci rumah dalam beg satu hal punya susah..hehe...

Dah balik rumah masuk dapur plak nak masak...walaupun sorang je kat rumah tapi tetap masak..ala masak lauk simple je..ayam masak kunyit dan sayur lemak kobis bukan susah pun kan...main campak-campak je..hehe...dah masak, hidang kat atas meja nak makan..amik pinggan nak letak nasi...Allah!! nasi plak lupa nak masak...boleh macam tu????


Hari tu masa husband ada kat rumah pun lupa jugak...lupa tutup paip air dalam toilet..lepas dah guna, menonong je keluar bilik air pergi masuk tidor...pagi esok husband masuk tengok paip tak tutup..kan dah membazir air kat situ....nasib baik husband bukan jenis membebel...hehe....


Tulah..kepala asyik berangan je kan...semua benda boleh lupa..itu belum ada anak lagi..jangan sampai lupa tutup suis dapur gas sudah..bahaya tu...huhu....sebenarnya nyaris jugak hari tu..:(

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...