06 March 2013

Anak Dara Saya Makin Lasak

Assalamualaikum...

Lagi kisah tentang Khasif...

Sebelum gi kenduri akad nikah sabtu lepas, Khasif bangun awal..macam tau-tau je ibu nak bawak dia keluar...pukul 7 dia bangun minum susu lepas tu dah tak nak tidor...terbantut hajat si ibu nak sambung tido sampai pukul 8..huhu...

Saya pun angkat turun gi tingkat bawah letak depan tv...masa tu BS Khasif tak turun lagi...saya letak elok je Khasif kat tengah-tengah tilam...lepas tu saya gi dapur kejap nak mesin baju...

Dah setel, saya gi tengok Khasif kat depan TV...OMG, tanjat BOBOY...

Tak tau macam mana dia boleh gelungsur turun dari tilam...separuh badan kat bawah dah...muka selamba je..dengan peyut memboyot terselak baju...bila saya duk bising 'bebel' kat dia, dia ketawa terkekeh-kekeh...ish..ish..budak ni..

Lepas mandi dan pakai baju untuk Khasif comel-comel baru saya gi mandi, bersiap bagai..lepas tu saya suruh BS Khasif gi mandi dan bersiap jugak...masa saya ada elok je Khasif baring atas tilam..

Lepas tu saya masuk dapur kejap buat susu untuk dia...dapur bukan jauh pun...sebelah tu je...masa saya tengok dari dapur okey lagi dia duk atas tilam..behave lagi...eh bila datang balik dah setel buat susu...

BOLEH TAK??? Khasif dah turun bawah...best je dia duk landing macam tu sambil tengok TV citer Upin dan Ipin...yang tak tahan tu, kepala siap lentok kat tilam...nampak dia rilek tak nangis tu maknanya tak sakit la kan..so sempat la snap gambar...hehehe...

Saya panggil...."Adik...." dia pun toleh sambil angkat kepala sket...amboi....belajar dari mana ni?

Lepas tu baru la sibuk nak alihkan badan lepas dah nampak ibu...kejap senget ke kanan..kejap senget ke kiri...takut ibu marah la tu..hehehe....

Hai...lasak sungguh lah Khasif sekarang ni yer..pantang kita tinggal sekejap dah berubah kedudukan...itu belum boleh mengesot lagi tu...agaknya kalau dah boleh mengesot, dia dah tunggu ibu kat depan pintu kut...(^_^)

2 comments:

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...