12 March 2013

Dia Semakin Membesar...

Assalamualaikum...

Hari ni kita tengok ragam Khasif okey..

 Ibu...adik bosan la asyik duk main dengan teddybear kat dalam ni...bila adik tegur dia tak bagi respon pun..takde ke mainan yang best sket?boring la ibu ni....

Eh...apa ni bu? adik mintak mainan bukan tv? tapi kenapa tv ni kecik plak?

Boleh tak adik sentuh? eh..best jugak ni bu.....

Eh? kenapa dah tak nyala lampu dia bu?

 Kak siti..ibu bagi kat adik la...bagi balik adik punyer.....

 Shoh shoh...kak siti gi main jauh-jauh...adik banyak kerja nak buat ni tau....

 Ibu...apa formula untuk tenaga kinetik?

 Ish..susah jugak nak setel projek kali ni bu...kena lompat-lompat...

Adik dah taknak la ibu main dengan benda tu...boring..tengok tv besar lagi best...

Ibu..dah lama adik tak naik stroller...jom gi jalan-jalan nak? :(

 Taknank-taknak..adik taknak turun...adik nak jalan-jalan....

Erm...ibu kena janji bila babah balik nanti bawak adik jalan-jalan naik stroller okey....

BABAH...MISS U SO MUCH....
From your daughter...Khasif Aleesya...
^____^


3 comments:

  1. amboi dasat nye permainan adik...hehe...kiut jer

    ReplyDelete
  2. ummisofea, bby izz comel gak. :)

    kak nini, adik main semua benda yang ada depan mata..

    ReplyDelete

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...