27 September 2010

Rindu Yang Semakin Menjadi-Jadi...

Dah dua minggu cuti weekend sorang-sorang kat rumah..huhu...RINDUnyer kat dia...:(.. bangun pagi kelip-kelip fikir dulu kat atas katil...nak buat apa hari ni? tengok tv? sorang-sorang? nak masak sedap-sedap..tapi nak masak apa? sape nak makan? ah...bosannya....nak keluar tapi nak gi mana? apa kata pergi mall..nak buat apa? jalan-jalan cuci mata..boleh window shopping...tapi baru je gi window shopping semalam kan? habis nak buat apa..?????
Waa....itulah yang terjadi kat saya tiap-tiap kali cuti hujung minggu bila husband takde kat rumah...setengah jam duk berperang dengan perasaan sendiri baru boleh bangun...terkelip-kelip tengok ke arah tingkap..kejap-kejap pusing tengok kipas kat syiling...bosannya....:(. kadang-kadang time nak tido, tiba-tiba perasaan sebak datang...tak sedar air mata dah keluar..sunyi..rindu..semua ada..

Bestnya bila abang ada kat rumah...boleh keluar gi jalan-jalan..makan-makan kat luar...tengok wayang..apa barang jalan sorang-sorang..lansung takde feel...lagi sedih adalah..huhu...makan mcD?? bestnya...makan sana pun boleh..drive thru pun boleh...pendek kata bila dapat luangkan masa bersama yang tersayang..semuanya best...tak kisahlah makan banyak sampai pipi pun dah jadi macam apam...janji happy...:)
Aiskrim..yummy!!..chocolate-my favorite..vanila-my husband's favorite...campur dua...lagi delicious...yum yum yum...:)
Bubur ayam..one of my favorite jugak..makan panas-panas...tambah black pepper..sodap!! kl husband plak, suka tambah sos tomato..erk...saya tak suka..nanti rasa bubur tak original..
Bigmac..of course husband saya punya... kalau bagi saya bigmac, 3 jam baru siap makan kut..besor..huhu...
And..this is my favorite burger from mcD..Spicy Chicken McDeluxe...sedap..:)..sekejap je boleh habis kl bagi saya burger ni..
Bersemangat abang makan..:)..mcm tulah...makan banyak-banyak..gemuk pun takpe..isteri abang ni tetap sayang jugak..hehe..
Tapi masa ni kami gi makan sebelum puasa hari tu...saya kembali ke alam nyata..huhu..yang pasti sekarang ni saya terpaksa jalani hidup sorang-sorang kat rumah berjauhan dengan suami...2 minggu lagi baru husband saya balik..itu pun paling cepat.kl nasib tak baik, mungkin 3 minggu..huhuhu..
Apo nak dikato..saya terima dengan hati terbuka...bukan mengeluh..cuma sejak 3,4 bulan ni husband cuti kejap-kejap je..tak sempat nak luang masa berdua betul-betul...itu aje...huhu...hujung minggu ni nak buat apa????...:(

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...