05 March 2011

Dear Suami Ku...Selamat Hari Lahir...

"Selamat Hari Jadi...Selamat Hari Jadi...Selamat Hari Jadi Abang...Selamat Hari Jadi..." =)

Entry kali ni saya buat khas buat sempena hari lahir suami tercinta yang ke 28 jatuh pada 4 March 2011...dah tua dah dia...hehe...sebenarnya saya tak sempat nak cari hadiah awal-awal untuk husband...masa hari birthday dia baru berpeluang nak gi cari...itupun saya terpaksa tipu husband..petang masa balik keje, saya mesej husband bagitau saya balik lambat sebab banyak keje kat ofis...tapi sebenarnya saya keluar keje awal setengah jam lepas tu singgah IOI mall semata-mata nak cari hadiah...(^__^)

Tak lama pun saya cari sebab kat ofis dah fikir nak beli hadiah apa...so senang takyah pening-pening kepala...jumpa je barang terus bayar...promoter tu tolong wrape lagi hadiah tu..suka-suka...=).

Sampai rumah tak bagi lagi kat husband...buat tak tau je....malam saya letak hadiah dengan kad kat atas katil...masa tengok tv, saya suruh husband amik bantal kat dalam bilik...terkejut dia tengok ada hadiah atas katil..kuat giler dia menjerit...haha....

Buat abang...semoga abang happy dengan hadiah pemberian dari sayang tahun ni...sayang tau hadiah ni tak seberapa kalau nak dibandingkan dengan kasih sayang yang telah abang curahkan untuk sayang...sayang ingatkan dapat hadiahkan 'cahaya mata' kat abang tapi belum ada rezeki lagi...tapi abang jangan kecewa ek...insyaAllah kita cuba lagi...=)

Saya beli sepotong kek blueberry je untuk husband...bukan kedekut taknak beli sebiji tapi saya tau husband bukan penggemar kek...sepotong tu pun dah 'letih' dia nak habiskan...hehe....

Nanti abang travel pergi keje, bawak perfume ni boleh hilangkan rindu pada isteri abang ni...=).

Malam tu sempena birthday husband saya belanja dia makan....saya cakap kat husband bagitau je nak makan apa...jangan malu-malu...ingatkan dia nak makan kat restoran yang special sket..kenny rogers ke...pizza hut ke...nandos ke...tapi husband saya ni tekaknya tekak melayu...dia nak makan nasi putih dengan masakan panas je...saya ikut je..hehe..

So malam tu kitaorang gi makan kat restoran biasa-biasa sajo kat puchong prima...walaupun biasa-biasa saja tapi tomyam dia memang superb...sampai licin kitaorang habiskan..tak pedas sangat tapi cukup rasa...

Lagi saya order daging masak merah...sos dia sedap tapi daging dia agak liat sket...dah cantik dah potong nipis tapi maybe tak kena cara potong kut...

Lagi ada kailan ikan masin dan telur dadar..telur dadar tak letak gambar kat sini sebab tak cantik..hehe...kailan dia best jugak...tak masin sangat...

Saya order nescafe ais, husband plak bandung ais...habis makan terus gerak balik rumah....itu saja sambutan birthday husband...cuma keluar makan saja..takde suprise party apa pun...yang penting cukuplah buat husband happy..hehe....

Buat suami ku tercinta...I LOVE U SO MUCH...(^_^)

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...