02 March 2011

Lebih Baik Tak Kenal...

Harus ke saya terima pelawaan dia setelah apa yang dia buat pada saya sebelum ni....masa dia susah atau sorang-sorang baru cari saya...tapi masa dia senang, masa benci saya..pandang saya pun taknak...ini ke yang dinamakan seorang kawan sejati?yang ikhlas dan jujur dalam persahabatan?


Berkawan dengan dia bukanlah perkara mudah untuk saya...ada saja rungutan, umpatan, aduan tentang seseorang dari mulut dia...kalau hari ini dia puji si A, dia umpat si B..esok pula dia akan umpat si A, puji si B...dan yang paling menakutkan, bila bercakap dengan dia selalu berlaku salah tafsir apa yang orang cakap...kalau orang tegur kesalahan dia, dia kata orang marah-marah dia...kalau orang tanya soalan pada dia, dia cakap orang pandang rendah pada dia...hati dia selalu beprasangka buruk pada orang...

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...