02 March 2011

Budak Kecik Suka Sengih...

Hari sabtu weekend sebelum ni, kakak kembar saya datang rumah...3 hari sebelum tu, dia dah call dulu bagitau nak datang...apa lagi...saya tersangatlah happy sebab dah lama tak jumpa anak buah yang manja sorang tu...lagipun sejak saya kawin dan duduk rumah sendiri, kakak kembar saya ni tak pernah datang lagi...bila dia cakap nak datang, mestilah rasa seronok...

Dia cakap pukul 3 nak datang..tak jauh pun jarak rumah..dia kat shah alam...saya kat puchong...tunggu punya tunggu pukul 4 lebih tak sampai lagi...lebih kurang pukul 5.30 baru dia sampai...ada masalah teknikal sket masa on the way tu...sampai-sampai je terus saya pandang Batrisya...panggilan manja ialah Isya..saya terkam si kecik dulu, baru terkam mak dia..hehe...=)

Alahai...dia punya sengih tu tak tahan...senyuman manja gitu...hehe...tengoklah gambar ni..husband panggil nama dia je suruh pandang kamera, dia sengih sungguh-sungguh..erm....ada bakat tak saya jadi mak orang?:p...hehe...

Pertengahan bulan 1 hari tu birthday Isya..tapi saya tak dapat nak gi jenguk dia kat Shah Alam...masa tak mengizinkan...so, sebelum dia datang sempatlah saya cari hadiah untuk budak kecik ni...cari punya cari, berkenanlah kat patung ikan ni..kat dalam dia ada biji-biji...syok bila peluk...tapi sayang takde warna pink plak..yelah kata girl-girl mestilah pinky..terpaksalah amik warna biru campur kuning...nasib baik dia suka je...=)
Isya dah boleh jalan dah..tapi masih nampak dia terhuyung hayang sketlah kalau jalan cepat-cepat..hehe...yang pakai tudung purple tu lah ibu isya..kakak kembar sayalah maknanya....abah dia tak nampak muka...isya ni saya perasan sangat manja dengan abah dia...maybe anak perempuan mcm tu kut..bestnya kalau saya dapat anak pompuan jugak..huhu..tiba-tiba sedih..:(

Isya dari jarak dekat...muka dia ada kena cakar dengan kuku sape ntah...tapi ibu dia rilek je..hehe..harap-harap tak tinggal parut bila besar nanti...kesian Isya kalau muka ada parut...yang paling saya suka tengok mata hitam dia bulat besar..macam biji guli gitu...

Tetamu datang takkan nak bagi makan biskut kering je kan...saya masak spaghetti sket...masak simple-simple je....asalkan cukup rasa sudah..hehe...


Pukul 6.30 kakak kembar saya mintak diri...alah...tak puas lagi main dengan budak kecik tu...sejak akhir-akhir ni saya rasa teruja sangat bila tengok baby...mula lah bermain perasaan..bila lah aku nak dapat baby...bestnya kalau ada baby...

isk...isk....isk... ;(


2 comments:

  1. 1st time jengah sini..hi dear...ada kembar..best tu...semoga cepat dpt bbay...kak ayu dulu pun 1 athun tunggu baru depat..so...semoga dia pun cepat dpt baby..amin....nak baby girl yer..

    ReplyDelete
  2. Hai kak ayu..thanks sbb sudi singgah sini..insyaAllah tengah berusaha keras sekarang untuk dapatkan baby..harap-harap tahun ni murah rezeki...=)

    ReplyDelete

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...