22 June 2010

Al Jabbar...Mak Mertua nak beli mesin Family Dr.

Entry lepas saya ada citer kan mak mertua saya nak pergi kajang kedai Al Jabbar..lebih kurang pukul 10 lebih kami pun geraklah ke kajang...masa sampai kat sana nasib baik takde customer...mungkin sebab hari kerja kut..tu yang takde org..sampai2 sana, pekerja dia terus layan kami..bawak masuk mak pergi bilik rawatan, tunjuk camne rupa bentuk mesin tu, cara2 rawatan yang dilakukan...saya lupa nak snap gambar masa dalam bilik tu...huhuhu...



-ha..inilah dia mesin tu..Family Dr..mak mertua saya memang datang nak sgt beli mesin ni..apa yang saya dapat info, mesin ni boleh rawat orang yang ada penyakit darah tinggi, kencing manis, buah pinggang, sakit jantung dan sebagainya...saya pun malas nak tulis detail pasal mesin ni sebab banyak kut ada iklan dalam internet dan paper pasal mesin ni..hehehe...

-mak tengah tanya sesuatu kat pekerja al jabbar pasal mesin ni...lepas bincang2, dapatlah harga 5900..terkejut jugak saya..sebelum ni saya pernah datang dengan husband tanya harga..pekerja yang lain boleh bagi 4900..tapi datang kali ni 5900 je dia boleh bagi...masa tu mungkin tgh ada promosi kut...

-sempat lagi budak 2 orang ni main2 snap gambar...boring kut...:)
-mak dapat bocong air free...tapi tu bukan bocong air biasa tau...bocong air tu boleh guna jugak untuk rawatan...saya pun tak berapa jelas tapi kena isi air kat dalam tu..camne ntah...hehe...

-balkis tengah bosan menunggu...sebenarnya dia mintak kamera dgn saya..tapi saya tak bagi sebab mak cakap tak payah bagi...hehehe...habis bateri kl dia dapat main...;p

-ini plak, mak nak beli ubat mata untuk fahmi..kusyuk tgh dengar jurujual dia bagi informasi pasal produk mata...ketar2 je abang ni..baru keje lagi kut..:)

-fahmi tengah buat rawatan percuma...abang tu tunjuk cara2 guna produk tu...cam best je pakai spek tu..husband saya kata best, dia urut2 mata kita..ntah, saya tak cuba pun pakai...:)

-dah settle dah urusan jual beli...tapi mesin yang mak nak beli tu takde stok lagi..esoknya baru org tu hantar kat rumah..snap gambar dulu kat depan pintu masuk sebelum balik...happy mak mertua saya kan...;)

2 comments:

  1. apa maksud o556 dengan 1566? harga ke apa? berapa sekarang? ada perubahan ke? nak jual tak?

    ReplyDelete
  2. saya ade mesin terapi dr jisim 5 fungsi sebiji seperti dalam gambar di atas..mase beli dulu RM 11,000...beli untuk mak tapi dia dah tak bole pakai sebab dah masuk bateri kat jantung "pace-maker"...saya bercadang nak jual ...ade yg berminat ker ?? harga bole nego 017-3461650

    ReplyDelete

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...