22 June 2010

Raja Sehari Posing.......

Herm.....gambar sanding dah kan...kali ni saya nak tunjuk gambar2 gedik pengantin posing..hehehe...takdelah gedik sangat..malu2 jugak...tapi dah dapat lesen besar...adalah terover sket..;p..

Tak banyak pun saya nak letak...cuma beberapa keping je..apa pun, layan jelah gambar pengantin lama kat bawah ni...:)..thanks to our photographer, Mr.Derrick yang sgt2 baik...siap bagi album free yg mahal lagi untuk wedding picture kami...thank you Derrick..

Dulu saya pernah tulis kat blog ni, saya nak kek yang biasa2 je untuk acara potong kek....inilah dia kek yang biasa2 je...tapi terkejut jugak, 15 minit lepas habis acara potong kek...saya tengok kek dah licin kena serbu dgn budak2 kecik...hehehe...takpelah kek biasa pun yang penting tak membazir...:)..
Maghrib tu...saya dan suami kali pertama berjemaah bersama sebagai suami isteri...alhamdulillah, syukur...semuanya sudah selamat..:)..lepas isyak, by turun bawah tolong basuh periuk..hehehe..kesian.nasib baik dah tak banyak yang kena basuh masa tu ...adalah beberapa orang lagi family yang masih ada kat rumah tolong kemas apa yang patut..lepas semuanya dah selesai, acara bukak hadiah pun bermula...masing2 sibuk duk teka apa yang ada dlm kotak...semestinyalah hadiah yang besar2 dulu yang kami bukak..jahatkan..hehehe...tapi sayang, takde orang yang nak tolong amik gambar masa acara bukak hadiah.....huhuhu..
Dan malam tu jugak, saya tido bersama suami..hehehe...malam tu jugak saya kena mula panggil suami dengan panggilan 'abang' (sebab dah janji masa tunang dulu)....;p..malunya bila diingat balik....end for this entry..takde tulis banyak.just nak tunjuk gambar...:)

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...