22 June 2010

Bersanding...12 December 2009

Ok...hari ni sambung cerita tentang wedding saya pulak...majlis kenduri start pd pukul 11 pagi..tapi yang sesi pagi tu saya just pakai baju nikah je dulu..my fren, fizah dan edang dtg awal teman saya kat bilik...thanks a lot..:)..mak andam datang pukul 1.30 sebab saya nak semayang zohor dulu...sanding sanding jugak...kewajipan pada Tuhan jangan diabaikan...betul tak?;)..

Masa hari sanding dan kenduri tu...saya doa sgt2 supaya hujan tk turun..Alhamdulillah Allah makbulkan permintaan saya..tapi sebaliknya yang berlaku...lepas saya semayang, elektrik takde..huhuhu...make up lah dlm keadaan takde kipas..nasib baik mak andam kali ni, sgt2 pro...thanks kak tie...make up dia saya sgt2 puas hati...wlpun tkde kipas, panas tapi make up saya tak cair...

-inilah kak tie..mak andam saya...baik sgt..dah habis majlis, esoknya pun still mesej saya tanya make up cair ke tak..risau dia..saya cakap ok lah kak tie..

-pengantin lelaki sampai lebih kurang pukul 3..saya turun sket je dari rumah...amik syarat..hehehe...berarak dua tiga langkah, terus masuk rumah bersanding...syukur sgt2, sebaik saja abang sampai depan rumah, elektrik pun ada...kl tak memang kepanasan lah saya bersanding hari tu...

-masa ni tengah bersanding dan tunggu org baca doa...nampak tak muka my hubby tu..tengah melilau2 cari org yang baca doa...saya rilek je walaupun dalam hati geram jugak sebenarnya..:p

-ingat lagi tak saya pernah cerita ttg ayah saya dulu...inilah ayah saya..:)..yang pakai baju biru tu kakak saya...tengoklah muka saya tu...bukan senyum lagi dah..sengih bukan main...;p

-bersama ahli keluarga abang...berdiri dari kanan: mak, tok, sa, fahmi, ayah, hazim, abang din. duduk dari kanan : adik fatin, kak la, yanie, alya, balkis and hakim...:)

-sebahagian ahli keluarga saya..sebenarnya ramai tapi yang ini je yang saya boleh letak..banyak sgt bahagian2 nya...hehehe...ha, nampak tak kakak twin saya yang peggy tu? tgh sarat masa tu....:)

-my fren...fizah dan edang..thanks banyak2 sudi dtg...:)

-kawan2 masa AYTK dulu pun ada datang...wpun sekejap sempat jugak bergambar..thanks yuha, haa, zeli, rudi dan tunang, rahimi dan isteri...time kasih banyak2...:)

-masa ni pihak rombongan lelaki dah nak balik...so, diaorang kena datang jumpa menantu...konon2 majlis kenal menantulah...sakit pinggang ku kena bersimpuh dengan bajunya macam tu...huhuhu..tapi tak sangka salam2 dengan pihak lelaki banyak dapat duit..hehehe..jahat kan...:p..my husband mas ni kena kurung dalam bilik...hahaha...

Itu saja gambar2 masa hari sanding...majlis habis pukul 5...lepas dah habis selesai, saya makan dengan abang kat atas...takde makan beradab sebab saya taknak...sebabnya?cuma saya saja yang tau kenapa...biarlah rahsia...see you later...:)

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...