21 June 2010

Majlis Pernikahan...11 December 2009

Majlis nikah berlansung pada 11 December 2009, pukul 9 mlm di rumah saya kat Terengganu...Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar seperti yang dirancang...
Layan je gambar2 kat bawah...majlis sederhana sahaja..cuma family terdekat yang dijemput...tema baju nikah saya..putih...sebab putih itu bersih, suci lagi murni...hehehe....

-gambar ni di ambil sebelum pengantin lelaki sampai...lepas make up saya terus kena serbu kat dalam bilik nak amik gambar...

-pengantin lelaki sampai...by tengah baca apa tu? tgh hafal doa ke?hehehe...

-masa ni saya di sorokkan di belakang tabir...pengantin lelaki tak nampak..kelakar bila by cakap dia ingat saya takde kat situ masa majlis berlansung..rupa2nya dia tak tau saya ada kat situ jugak...saya pun tak tau kenapa saya di sorokkan..orang tua buat kita cuma ikut je...

-maka bermulalah acara yang ditunggu-tunggu malam tu...aku terima nikahnya dot dot....nasib baik sekali je....hehehe...

-upacara sarung cincin kat jari..

-majlis batal air sembahyang...hehehe..malu saya masa tu ramai org tengok kat depan...(masa ni saya dah start berisi kan..)...huhuhu...

-by serah cek hantaran...


-bergambar kat pelamin sebelum by balik..esoknya ada majlis sanding dan kenduri...

Selamat sudah saya diijab kabul dengan suami..Mohd Shahrul Azuar...Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar walaupun ada sedikit gangguan yang berlaku ketika majlis sedang berlansung..gangguan tu pada saya sedikit sebanyak mengguris hati dan masih tinggal kesan sampai sekarang..tapi saya redha..yang penting, kami sudah SAH bergelar suami isteri....:)

Malam tu saya tido sorang2 lagi..:p. tunggu di entry seterusnya untuk majlis sanding....;)

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...