21 June 2010

My Engagement....

Sebelum saya post gambar wedding...entry kali ni saya tunjuk dulu gambar masa saya bertunang dulu..tarikh saya bertunang, 23 August 2008..sebulan sebelum tarikh lahir saya yang ke 25....:)
Kelakar pun ada masa tengok gambar2 ni...dengan make upnya tak cantik..huhuhu...mak andam tak pro punya pasal lah ni...apa pun layan gambar dulu...tak banyak pun yang saya nak letak..hehehe...malu muka masa tu..huhuhu...layan............

-gambar yang amik dgn hp ok lah sket...tk nampak minyak2 muka...nanti kat bawah tengok ek...


-kenapa ek muka saya camtu..muka takut..kan?hehehe...cuak masa tu...org plak ramai kat depan tengah tengok kita...mana tak berpeluh..masa tu pun segan2 lagi dgn bakal mak mertua...rasa cam..ish..lambat lagi ke nak habis...jahat gitu..:)
-bakal mak mertua sarung cincin kat jari saya...satu cincin merisik..satu lagi cincin tunang...sempat lagi masa tu bakal mak mertua komen (sekarang ni dah jadi mak mertua dah..:p).."sejuk tangan dia"...hehehe...masa ni abang kena duk kat luar rumah..tak boleh naik lagi...kesian...:D

- gatal kan..nak jugak amik gambar sama2...hehehe...masa ni dah selamat 'di ikat'..dah jadi tunang dah...org dah bagi green light, kita pun posing jelah kan by...:)..

Itu je gambar yang boleh letak kat sini untuk majlis tunang..benda dah basi kan....sewa baju lelaki dan pompuan...tapi masa gi amik baju, by kat offshore..so dia tak sempat fitting..tup2 bila hari tunang, bila by pakai baju tu.. kecik..tak boleh pakai..tu yang by pakai baju kemeja..nasib baik warna pun lebih kurang je...
Masa tempoh bertunang..banyak sgt dugaan...besalah...pasang surut sentiasa ada dalam sesuatu perhubungan...namun, itu semua mampu diharungi dengan sabar dan akhirnya...pada 11 December 2009, kami selamat di ijabkabul...tunggu di entry seterusnya...:)

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...