22 June 2010

Desa Water Park...

Kali ni..saya nak cerita pasal cuti2 bersama family plak...:)..minggu lepas kebetulan suami saya ada kat umah..itupun baru balik offshore...mak mertua datang rumah kami sebab nak pergi kajang beli mesin kesihatan kat Al-Jabbar..so, alang2 mak dan adik2 abang ada datang, bawaklah pergi jalan2...

Anak buah abang ada sorang ikut sekali..balqis (yang kecik sekali dalam gambar)..dialah beria2 sgt nak mandi kolam..sebelum datang lagi dah btau kat tok dia(mak mertua saya lah), nak mandi kolam kat rumah cik(panggilan untuk suami saya-ayah cik)...manalah umah kami ada kolam..tu yang bawak diaorang pergi desa water park..nak bawak pergi sunway lagoon (10 minit je dari rumah) bukan tak mampu tapi tgh2 saving ni..bawak pergi tmpat murah jelah..faham2 jelah ek...hehehe....


On the way ke sini, sempat singgah makan dulu kat resrotan puteri kat Pantai Dalam..tak sempat nak snap gmbar sebab semua dah lapar...dapat makanan terus makan....

-ni masa mula2 sampai kat desa water park...sampai dalam pukul 2 lebih..parking pulak dah penuh..jenuh jugak nak cari parking...yang baju putih tulah balkis, sakan sgt nak mandi kolam...:D..

-kenapa bang?serius muka...mahal sgt ke?hehehe..harga tiket dewasa- rm20, kanak2 -rm14..ok lah harga kat situ..tapi kl nak puas hati , better pergi sunway lagoon...

-aik, cakap nak mandi kolam...tak berenang pun budak kecik ni...:)..balkis budak yang sgt pandai bercakap..

-inilah mak mertua saya...tetap sabar menanti anak2 mandi manda...nasib baik ada auntie india yang temankan mak..dahlah cuaca sgt2 panas..saya sekejap2 hilang sebab nak snap gambar..hehehe....kenapa tak mandi sekali mak?:)

-adik bongsu abang, fatin..baru darjah 5..dah macam form 2 je kan?...sgt2lah manja dgn mak dia, dgn abang cik dia(my husbandla)...cam best je tengok dia main..nak jugak..:(

-aik, macam ku kenal lelaki ini..wah wah...bukan main yer bang...gaya je lebih...sampai separuh jalan je jatuh..hehehe....:D

-sukanya dapat mandi hujan ek..:)..menyampah tul tengok org mandi kat tempat awam tak pakai baju...dia igt body hot sgtlah tu...mengganggu pandanganlah..ish...

-bukan main happy 4 beranak ni mandi manda ek...jangan di tanya kat mana saya sebab saya tukang amik gambar hari tu..tak boleh mandi sebab bendera merah..huhuhu...:(

-adik dan abang...jangan buat fitnah ek...jangan buat2 citer ada jumpa suami saya mandi manda kat sana dengan pompuan lain...:p

-cewah...dia punya seronok sgt macam lupa je ada isteri yang tgh tunggu dia mandi...tk kira abang, lepas ni ganti balik tau..kita pergi sunway lagoon pulak ek...bolehlah..:)

-fahmi (adik suami saya) pun ada sekali...tapi dia selalu hilang..kejap2 tengok dah takde, mandi kat tempat lain...sempat jugaklah snap gambar ni sekali dgn adik fatin...:)

Dah habis mandi manda, keluar lebih kurang pukul 5 kut..saya tak boleh mandi.:(.. huhu..tapi takpe, ada orang dh janji nak bawak pergi mandi manda sekali lagi...abang kan..hehehe...terus gerak balik rumah..esok jalan2 lagi...:)..tunggu entry seterusnya.!!!

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...