18 September 2014

Al Fatihah....




Ya Allah..
Tempatkanlah rohnya di kalangan orang-orang yang beriman.....
Lapangkan tempat persemadiannya..
Jadilah kuburnya salah satu dari taman-taman syurgaMu...
Sejahterakanlah rohnya di sisiMu...
Amin Ya Rabbal alamin....


Firman Allah Ta'ala...

"Tiap-tiap yang bernyawa akan merasai mati..dan bahawasanya pada hari kiamat sahajalah akan disempurnakan balasan kamu..ketika itu sesiapa yang diajuhkan dari neraka dan dimasukkanke syurga, maka sesungguhnya ia telah berjaya. Dan (ingatlah bahawa) kehidupan di dunia ini (meliputi segala kemewahannya dan pangkat kebesarannya) tidak lain hanyalah kesenangan bagi orang-orang yang terpedaya" (Surah Ali Imrab, 185)


Nota kaki:

Ketahuilah..dia adalah salah seorang ahli keluarga terdekat saya...dia anak kepada ayah yang menjaga saya...maka dia juga abang saya....dan yang paling penting kami ada pertalian darah..satu je saya mintak...tolong jangan nafikan hubungan kekeluargaan kami..saya masih ada keluarga....


No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...