19 October 2010

Beli Satu Dapat Dua Barang..:)

Minggu lepas saya gi shopping kat Seng Heng tau..shopping kah? haha..:D. takdelah shopping..actually dah lama gi usyar-usyar washing machine a.k.a mesin basuh kat situ...hehe..
Gi usyar-usyar mestilah ada niat nak beli kan..kl setakat gi usyar untuk saja-saja, payah sket saya ni..:). lepas dah dua, tiga kali keluar masuk tengok harga baru buat keputusan nak beli ke tak..

Inilah rupa mesin basuh baru kat rumah saya tu..show off nyer bunyi ckp mcm tu kan..:p..takdelah..sebenarnya ada citer jugaklah nak citer kat sini..:)


Macam ni..hari tu masa awal-awal kawin saya taknak pakai mesin basuh..kononnya membazirlah kan..setakat 2 orang apalah sgt nak basuh baju dgn tangan..bukan susah pun..mula-mula tu oklah...tapi lama-lama eden tak tahan...lagi-lagi kl basuh seluar jean husband, coverall keje dia yang berat mcm haper, towel lagi...

Nasib baik confoter htr dobi..kl tak mau patah pinggang jugaklah nak basuh kan...husband plak jenis suka tukar baju..pagi dia pakai baju lain..sebelum sembahyang zuhur dia wajib mandi dulu..lepas mandi tu wajiblah tukar baju...asar plak mandi lagi..tukar baju lagi..huhu..memang dia akan tolong basuh baju jugak tapi ada jugak kadang-kadang main 'ngelat'..huhu..

So, hari khamis minggu lepas 'berjaya' jugak beli mesin basuh..mestilah cash..tak mainlah kad kredit kan..hutang-hutang ni tak tenang hidup..hehe...;p..so, keesokan harinya hari Jumaat org datang htr mesin basuh saya..suka suka....:)

Saya dapat hadiah tau..hadiah lagi...:D..saya dapat COMFOTER..Seng Heng bagi hadiah sebab beli mesin basuh..cantik kan..:).bolehlah...buat menambah koleksi kat rumah...


Dapat je terus bukak, baring-baring..excited punya pasal..:)...sape tak teruja tiba-tiba dpt benda free kan..tapi takleh letaklah gmbar org tgh baring tu..cexy sgt..hehe...itu saja nak citer sebenarnya..;p.

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...