28 October 2010

Sudah Tiba Masanya....

Dua hari saya tak catat apa-apa dalam blog buruk ni...tak sempat nak cari idea...kerja pun agak banyak sekarang...tapi sempat jugaklah saya jenguk kat blog-blog yang selalu saya singgah..


Suka sangat bila tengok follower dah makin bertambah..:)..time kasih banyak-banyak sebab sudi singgah kat blog buruk saya ni...lebih suka bila tengok ada yang sudi komen..:)..insyaAllah lepas ni saya akan berusaha dengan lebih rajin untuk singgah dan tinggalkan komen kat blog kawan-kawan semua...


Sebenarnya masa saya sangat terhad untuk tulis blog sendiri, baca blog orang lain, nak buat 'blog walking'..sebabnya saya cuma dapat online kat ofis sahaja..kat rumah belum ada internet lagi...kalau kat ofis faham-faham sajalah...kena siapkan kerja..terpaksa curi masa sekejap-sekajap masuk blog...


Tapi...hari ni saya happy..:). sebab petang ni saya nak gi beli broadband..so, lepas ni bolehlah saya tulis blog waktu malam kat rumah..boleh selongkar banyak blog lagi lepas ni...suka..suka...:D.


Sebelum ni saya tulis blog kat ofis je..kenapa tak pasang internet kat umah? sebabnya laptop ada satu je kat umah..itupun husband punya..dia plak selalu bawak pegi keje...sebulan kat sana..seminggu dua je ada kat umah..membazir jugak kalau ada internet mcm tu...


Memandangkan lepas ni dia akan bercuti panjang..bolehlah saya 'sambar' broadband satu..senang nak 'berinternet' dari rumah kan..hehe...saya nak cari jugak laptop sendiri lepas ni tapi kena tunggu dulu lah yang tu...


Kena buat satu-satu..tak boleh main beli sesuka hati je..duit yang ada kena pandai control jugak...duit untuk menabung kena utamakan dulu..penting untuk masa depan kan...jangan shopping ikut nafsu yer kawan-kawan...:)...


#tapi risau jugak kan..nanti asyik layan blog je...takut terabaikan suami plak...huhu....

1 comment:

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...