15 July 2010

Tikar dari Nilai..

Balik holiday dari Melaka hari tu..saya ada ckp nak singgah Nilai kan..tujuannya ialah nak cari tikar nak letak kat ruang tamu...


Inilah dia tikar saya beli kat sana...satu tikar besar dan satu lagi tikar kecik...harga pun tak mahal sgt..yang besar tu RM 50, yang kecik dpt harga RM 20..mestilah husband saya yang bayar sebab dia yang plan nak cari tikar tu..:). saya dgn husband memang ckp awal2..kami tak pandai nak tawar menawar..sekali je kami tawar kat tauke kedai tu..dia sebut harga tu kami pun amik..tak taulah kenapa..mungkin takut kut.. ada ke ek org kena pukul kl tawar harga lebih-lebih ??? hehehe..:D.


Saya tambah tikar kecik satu lagi beli untuk mak mertua..baik tak menantu mak ni? :p. mula2 saya ingat nak cari benda lain untuk mak mertua saya..tapi pusing2 takde barang lain yang berkenan..beli jelah tikar sama dgn umah saya..nak beli yang besar dah tak muat kereta..amik yang kecik je..lain kali ek mak..:)


Kl datang umah saya..mesti org perasan...semua perabot sama warna..saya sendiri pun tak perasan sebenarnya..mak mertua lah yang tegur masa dia datang umah kami dulu..hehehe...kebetulan je mak terambil warna sama...:). nanti kl ada masa ingat nak cari kain buat langsir kat nilai jugak..org ckp kain langsir kat sana murah2..betul ke?

Nantilah saya cuba usyar2 dulu..lagipun nak buat langsir kena ada bajet jugak..kira bajet betul2 dulu ok..:)

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...