01 July 2010

Cowboy oh cowboy...

Ngantuknya saya hari ni kat ofis...kl dapat jumpa bantal ni best sgt2...
Mcm2 cr saya buat nak bagi hilang ngantuk..nasib baik skrg dah ok sket...huhuhu....



My hubby dah sampai petang semalam..:)..dah dekat nak maghrib jugaklah dia sampai umah...nasib baik flight tak delay mcm bulan lepas..kl tak, malam baru sampai..:(...lepas maghrib kami gerak kuar ....kononnya nak makan kat kedai makan Cowboy sebab dah lama tk makan kat sana...tapi aisey man...slh timing la plak...jln jem giler...1 jam baru sampai kedai..pdhl bukan jauh sgt pun...



Sampai Cowboy, ramai plak customer tgh tunggu...:(..selalunya kedai ni tak ramai customer pun..agaknya org dah boleh detect kut kedai yang selalu kami makan tu agak sedap makanan dia....tunggu punya tunggu order..setengah jam baru sampai makanan..huhuhu..air dah habis setengah gelas baru dpt makan...



Saya makan bee hoon tomyam dgn nescafe o panas...husband lak makan nasi goreng paprik dgn air kopi jantan..kopi jantan tu!!!...kenapa by tiba2 order air tu?! ;)..hahaha....



Erm....selalu ok je makanan dia..best je..tapi malam tadi mcm agak kurenglah..tak tau knp..saya punya tomyam pun pedas, rasa perencah dia pun kuat..tak rasa tomyam original dah..dan disebabkan agak pedas, saya tak habis makan...saya tk boleh mkn pedas2 sgt..nanti pedih perut..huhuhu...maklumlah perut tak normal mcm org lain..:(..saya tak snap gmbar pun malam tadi..amik gmbr ni kat intnet je...sory sape2 yang empunya gmbar..takpe kan share gmbr makanan sama2...;p



Lepas habis makan..lbh kurg pukul 10.15 gerak balik umah terus...kesian kt abang penat travel tak hilang lagi..sampai umah tak bukak tv dah...gosok gigi, smbyg isyak dulu...lepas tu terus masuk tido......:)...tapi kenapa pagi ni ngantuk jugak padahal dah masuk tido awal malam tadi...isk..isk.isk...confius betul...:D...

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...