25 December 2010

Happy Dapat Laptop Baru....

Alhamdulillah...akhirnya hajat saya nak pakai laptop sendiri tercapai jugak...:). sebelum ni cuma guna pc kat ofis..kalau husband tak gi keje, boleh guna laptop husband..tapi bila dia takde gi offshore.. mati kutu saya di buatnya...lepas ni senang lah saya nak update blog kat umah time husband takde..hehe..=)

Dah lama sebenarnya saya nak beli...masa husband ada kat umah hari tu lagi...tapi masa tu banyak sangat halangan yang datang..lepas satu halangan, datang pulak halangan seterusnya...dah setel yang itu, yang ini plak tak setel...last-last saya pendam dulu biar setel sume halangan tu...akhirnya berkat kesabaran yang tinggi (cewah), berjaya jugak akhirnya..hehe..



Sekarang ni senang sket bila berjauhan dengan husband...kalau kat umah, saya boleh berhubung dengan dia melalui online...yelah, kat sana mana boleh bawak handset..kalau sebelum ni, nak bercakap dengan husband kena tunggu je lah dia call..kadang-kadang tu sampai menangis sebab risaukan dia..tak tau camne keadaan...sekarang dah tak risau lagi....kalau husband tak boleh call, dia boleh online..sayan pun boleh online...suka..suka....=)


Ok lah..lapo ni..tak makan pun lagi hari ni...saya nak masak dulu..apolah yang ado kat dapo tu ek..dah petang baru nak cari makanan..huhu....


No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...