06 December 2010

Perjuangan Belum Berakhir..

(Hahaha..poyo je tulis title camtu...)

Assalamualaikum semua...


Dah lama saya 'tinggalkan' blog yang semakin usang ni..rasanya dah hampir sebulan kut...

Kesibukan di ofis tak mengizinkan saya untuk membuat apa-apa catatan di blog sendiri..balik rumah plak lappy takde kebetulan husband bawak pergi kerja..

Lepas tu bila husband dah balik mood nak berblogging tu tak berapa nak datang..maklumlah bila dah lama sangat tak asah idea nak start menulis tu mcm dah tumpul...mulalah fikir...kat mana nak start..yang mana satu nak tulis dulu...pejam celik pejam celik, maka terhasil lah blog 'terbiar'..kesian...

Banyak sebenarnya benda yang saya nak citer tau...takpe..lepas ni saya akan citer satu persatu apa yang saya nak citerkan sangat tu...sabar yer..hehe...

Hmm...sekejap je dah masuk Desember...dah hujung tahun..dah hampir setahun jugaklah usia perkahwinan saya dengan husband..ish..ish..ish...rasanya baru je semalam kami diijabkabul di hadapan family..cepatnya masa berlalu...maknanya dah dekat dengan tarikh anniversary wedding kami..=)..sebut pasal anniversary, nanti saya citer di entry seterusnya ek..

Rasanya itu saja tulisan saya untuk malam ni kut..mata dah ngantuk..inilah kelemahan saya sejak jadi pekerja ni..tak boleh nak 'stay up' lewat-lewat malam..huhu...selamat malam semua...




No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...