21 December 2010

Musim Cinta Yang Sudah Berlalu...

Beberapa bulan selepas berpisah dengan mu...
Saya tidak mencari apa-apa tempat untuk bergantung...
Saya lalui masa yang sangat sukar..
Selepas mengenalimu kini saya mulai faham...
Apa-apa yang berlaku di dunia ini..
Ianya tidak akan ada kaitan lagi antara saya dan dirimu..

Saya berterima kasih dan bersyukur..
Kerana dapat hidup dalam dunia ini dan mengenali mu..
Itulah tanda dalamnya saya cintakan mu..
Saya juga cintakan dunia ini yang memilikimu..

Bila terjumpa sekuntum bunga..
Saya akan teringat hari bersama kamu...
Hari di mana saya baring di atas bahu kamu...
Matahari terbenam di seberang laut...
Cinta kita begitu manis untuk diingati..

Kali ini mungkin musim bunga yang berbeza antara kita...
Mungkin musim bunga yang sedih buat saya..
Saya doakan kamu gembira..
Selamat tinggal...

p/s- tidak ada kena mengena yang hidup atau yang mati...saja hari ni nak nak bermadah jiwang sket...hehe..;p

No comments:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...