01 February 2013

Kenapa Dengan Dia??

 Assalamualaikum...

Hari ni saya start kerja..tak tau nak cakap camne perasaan sekarang.. masa tinggalkan baby kat pengasuh, hati sayu sangat..pengasuh bukan orang luar, sedara saya sendiri jugak...malam tadi bila tengok baby tido, saya menangis...3 bulan saya tak pernah berenggang lansung dengan dia...rasa tak sanggup nak berpisah dengan baby..


Boleh ke orang lain jaga baby sama macam saya jaga dia...saya risau...kat ofis saya rindu sangat-sangat nak jumpa baby..setiap jam saya call tanya keadaan..risau baby menangis atau tak cukup tidor...


Dah 2 hari anak ibu muram tak banyak bunyi...tak banyak keletah..susah sangat ibu nak dengar baby membebel, tegur, bercakap dengan ibu..tak macam sebelum-sebelum ni mulut baby riuh sangat-sangat..tapi sejak 2 hari ni, baby banyak diam...jarang senyum dan ketawa...hati ibu runsing...kenapa sayang ????

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG ADVERTISER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...